هتل پارک این بای رادیسون نوسکی
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی یک هتل 4 ستاره است که در خیابان معروف نوسکی واقع شده و تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار مسکوفسکی فاصله دارد. اتاق هایی با دیوار عایق صدا، اینترنت وای فای پر سرعت و یک باشگاه بدنسازی مدرن در این هتل ارائه می شود.

اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع هوا دارند و با رنگ های زیادی تزیین شده اند. هریک از این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، گاوصندوق و کتری برقی دارد. حمام خصوصی هم دارای گرمایش از کف است و سشوار نیز دارد. لوازم آرایشی بهداشتی، دمپایی و بطری آب معدنی هم موجود است.

برای مسافرانی که به دلیل سفر کاری به این هتل آمده اند، دو اتاق ملاقات و 2 اتاق چند منظوره در نظر گرفته شده است.

رستوران و کافه بار Paulaner غذاهای کلاسیک آلمانی و به خصوص آبجو را سرو می کند. وعده های غذاهای بین المللی و صبحانه سلف سرویس هم سرو می شود.

کاخ Belosselsky-Belozer و سالن تئاتر Alexandrinksy با 15 دقیقه پیاده روی قابل دسترس است. ایستگاه متروی Ploschad Vosstaniya در 100 متری هتل قرار دارد که دسترسی ساده ای به دیگر نقاط شهر را فراهم می کند. این هتل پارکینگ خصوصی در طبقات زیرین با هزینه مجزا را ارائه می دهد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.0 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، نزدیکی به ایستگاه قطار، نزدیکی به ایستگاه مترو، نزدیکی به مراکز خرید، صبحانه متنوع و با کیفیت و اتاق های تمیز و راحت از جماه نکاتی بود که مسافران اشاره کرده بودند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل پارک این بای رادیسون نوسکی را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل پارک این بای رادیسون نوسکی ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: